Julklappar i mängder

Har kollat film med mamma nu. Brides Maids blev det. Måste erkänna att den bar ganska rolig, men inte så rolig att jag vill se den igen ;) Imorgon ska jag och sara åka in till stan, och där ska vi möta upp Icki :) jag ska köpa födelsedagspresent till min pappa ( idé på vad jag kan ge honom? ) och antagligen lite julklappar. Lika bra att börja i tid ;) Jag har alltid haft svårt att komma på vad jag ska köpa till folk. Man vill ju liksom inte e dem samma sak varje år, och sen får det inte bli för dyrt heller. Därför är det superbra om personerna man ska köpa till önskar sig något. Men jag vet hur svårt DET är. Jag har liksom inte en enda grej på min önskelista än?! Men det är inte det att kg inte vet vad jag vill ha, för jag vill ha massa saker haha. Men jag vet inte vad jag ska prioritera. Jag bet att jag inte kan få allt, och saker jag vill ha är ganska dyra så jag kommer bara få en grej på min önskelista. Och då vet jag som sagt inte vad jag ska prioritera, vilket leder till att jag inte önskar mig något, och då får jag något som jag inte vill ha och mår dåligt över att mamma och pappa har slösat sina pengar. Haha, vilka problem jag har... Nej men ni får gärna komma med förslag på vad jag kan köpa till pappa, det lär behövas ;) See ya!

Kommentarer
» Linn

Glömma av mig? :O

2011-11-30 21:59:13
URL: http://angelnrunthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback