Love me, love me, say that you love me

yes, det går bra med uppdateringen nu.. Nej men jag ska faktiskt försöka, har ganska mycket plugg nu bara. Idag åkte jag upp till stallet. Det första jag gjorde var att dra av teddy en sko, men det gick snabbt. Sen följde jag med Sara ut med hennes grupp. Jag red även åt Allis idag så klockan 7 var det dags att rida Daytona! Vi hade dressyr, och det gick faktisk ganska bra :) Hon lär sig så himla snabbt! Sen efteråt gav jag och Sara storhästarna mat i hagen. Then it was time for me to go hoooooome.
I skolan var det inte så mycket att göra, go dag med andra ord.
Nej, nu måste jag plugga vidare. Pusseli
Haha, så söt

Kommentarer
» Myran

Mycket att göra i stallet =)

2011-11-23 23:29:27
URL: http://trinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback